fredag 25 juli 2008

Semesterläge?

De sista dagarna har jag inte lyckats sätta mig och få in några inlägg i bloggen. Jag tror det är semesterläge som infunnit sig. Jag har massor av färdiga inlägg som studsar runt i huvudet, men har inte ro att sätta mig ner och få in dem i datorn, men det får ta den tid det tar. ;-)

Lite uppdatering av den gågna veckan kommer ändå här.

Foto: G och lilla A i samarbete
I onsdags hade vi en sista middag med Baaba, som sedan i torsdag morse lämnade Komstad för att resa hem till Japan igen. Tiden har gått så otroligt fort!

Barnen satt ute vid vägen när väskorna packades in i bilen, jag vet inte riktigt om de fattade att de var Baabas sista sverigedag den här sommaren... Baaba! Kram och tack för en fin sommar. Ser fram emot nästa!

Torsdagkväll, blev det grillning vid en strand i Ystad. Otroligt väder och god kalkon. Farfar S, kom i början av veckan och kommer nu att stanna ett bra tag. :-)

Fler grillkvällar hoppas jag på, det var väldigt lyckat och barnen badade till och med, under ledning av faster S. Modigt, för det var rätt kallt i vattnet.

Inga kommentarer: